Många mil idag....

Dagen har bestått av o fara fram o tillbaka....  :) 

Ca kl 03.30 i natt så for jag o hämtade grannen med tant i Långshyttan...
Kl 10 for jag till Säter,passade även på o tvätta av lilla bilen...  Vilket var väl ingen nytta egentligen....  :P
For sen tillbaka till Hedemora o hämtade den minsta som sovit hos sin storasyster....
Sen hem o äta med den minsta.

Efter att maten var uppäten så skjutsade jag ut grannen till Långshyttan,han skulle hämta sin lilla bil... For sen tillbaka till Hedemora igen,var till graven o tände ett ljus till min far,det är ju fars dag...

Efter det hämtade vi upp frugan som jobbat,vi for då till Garpenberg o hämtade ena jäntan som sovit där... In till Hedemora igen efter det,gott med en kopp kaffe....

Sen på kvällen for jag till Säter igen...  Fixade det jag skulle göra där o sen for jag tillbaka till lilla Hedemora igen...

Allt som allt tror jag det blev ca 15 mil under dagen....

Nu blir det till o slappa i soffan en stund.....  :)

PS.  Opeln drog 0.66 L per mil när jag kollade idag.....  Ds.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, jag bad Andreas svara på dina frågor istället, så du får kika tillbaks i inlägget :'D

2009-11-09 @ 13:34:24
URL: http://ohstlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0