Borlänge...

Blev en vända till Borlänge mitt på dagen,kusinen skulle dit o undrade om jag ville haka på.
Var till Biltema där man alltid hittar en massa saker som man inte tänkt sig o köpa från början.... Jävla Biltema... :P
Köpte bland annat ett två pack lampor o ha i trädgården,sen köpte jag lite vajrar till cyklarna.alltid bra o ha hemma när dom kör sönder,för då ska det lagas på en gång tycker dom... Och vem får laga.... Jo jag... :P
Hann även in på Lidl i Borlänge,dom sålde USB-minne för 79kr,riktigt bra pris,hoppas det fungerar bättre än det som jag köpte på Teknikmagasinet...

Nu har jag varit o städat ihop i garaget där det sett ut som fan...
Går väl 2-3 dagar så ser det likadant ut igen...  :(

Nu har min fru bakat bröd som jag sitter o är så sugen på... Hoppas hon kommer snart... 

Kommentarer
Postat av: micaela

haha de kan du glömma! :P



sen btw är din adress blogg.se, man kan inte trycka sej vidare när du skriver .com :P

2009-06-04 @ 19:53:54
URL: http://msquinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0