Tråkigt o städa....

Fan va tråkigt det är o städa...  Tycker inte jag gör nå annat än o städar...
Så när man städat klart så är det fint i ca 1 timme... Suck...

Ser att det börjar bli kallt ute igen,dax o sätta i motorvärmaren i bilen,ska iväg om en timme.

Imorgon är det tänkt att det ska va en städ-dag här hemma,julstädning på hög nivå alltså.  Vi får väl hoppas att det blir bra.

Nu ska jag ut i kylan o kolla in vad barnen gör,dom kan ju va ute i flera timmar i sträck,spelar ingen roll om det är minus 15-20 grader ute,dom är ute ändå....  :)   Puss på dom.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Bläää för städning!!

2009-12-21 @ 20:09:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: stefan

När jag var liten kunde jag också vara ute i flera timmar i sträck oavsätt om det var svinkallt ute eller inte. Men nu när man har blivit lite äldre känns det mindre tillfredställande, varför? Jag vill åka pulka, åka skriskor, ha snöbollskrig och allt annat som barn gör. Jag vill bli barn igen!

2009-12-21 @ 22:08:02
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0