Pulkabacken....

Efter att ha skottat en massa snö så åkte jag o den minsta lite snow-racer i pulkabacken...
Kan ju säga att det gick lite fortare ner när jag satt bakpå....  Var helt okört oxå,så det gick inte så fort i början... Men efter en stund så gick det lite fortare....  Fan va skönt det är o va ute i friska luften.
Mot slutet kom även denna kille dit oxå....  Testade sin nya pulka...  Vi får hoppas vi möter honom ute imorgon igen....  :)
Sen efter ytterliggare en massa skottande så blev det en sån här.....   :)

Kommentarer
Postat av: Stefan

Fan dig Per, nu kommer jag inte sluta tänka på pizza med pommes på innan jag själv har fått det. haha

2009-12-27 @ 13:16:36
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0